//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



orientasi

All these possibilities
heyy , dah lama ta update . hari first balek hostel memang banyak keje , almaklum la senior kan sekarang *eceh , berlagak . aku jaga kaunter dorm C with atikah idros . ok makcik pakcik ta banyak kerenah :P terima kasih meringankan kerja saya . continue balek . lepas dah settle pasal dorm , pegi solat , mandi dan makan >,< siyes , lapar gile . malam tuu budakbudak baruu kene kenalkan diri . hot tuuu naek pentas , cakap gune microphone gile tuu . puihhh . lepas dah kenal diri bagai , kene dengar peraturan #adat tiaptiap tahun . esok pegi sekolah dengan semangat , hahaa , yeaa cikgu fidodido ken guru kelas :DD tahniah mutiara jadik KT :) Kuat Tido :DD dah kau ,, lepas ni jangan na tido sangat la kan . dah , aku PKT yang ta berapa na berguna . asyik menyuruh KT , padahal aku PKT je , ta se HOT KT . *eceh . sorry mutiara . aku memang cengini . kau jangan terasa ok :)
^
^
^
^
^
^
cerita di atas ta de kene mengena dengan tajok . pasal orientasi tuu , tah malam bile start , haha . yang pasti habes orientasi 13jan , ta silap laa . hari first kiteorang tulis ayat sendiri , cube baca ayat aku , comel :P
*isaypeaceyousayyow ,peaceyow!abanggg,kadetbombabersatu.AZ13AM12.adekadek,janganbiadap.*
aku rasa tuu je , act aku ta engat :DD AZ13 means  >> Amyra Zailan 13 tuu bufday dye , rite myra ? :)) AM 12 tuu , ta perlu tahu :) story balek pasal orientasi . orang pertama mintak tandatangan aku budak ni >> izni husna ta silap aku laa kan :DD dah tuu lepas dye ade budak mintak tandatangan aku , dye tunjok yang aien punyaa , pk aku suke ayat panjangpanjang gituuu , alahh ~ aku ta suke bermadah kata *tolong tahu ituuu* denda aku benda sama je , kiss myra , anis or ayu . haha . baek kan aku ? nyenyenye ,, siapa suroh mintak dekat aku . haha .
Facebook
ok , malam jumaat hari tuuu kiteorang buat muhasabah diri . nyenye , ok foine kena marah :O annoying gile time tuuu . atleast dah buat korang sedih kan budakbudak :DD sorry kalau ade buat korang terasa . then ahad lepas tuu ada malam kebudayaan , semua ta ready , gahh , maen nyanyi je =.=' btw , f5 buat persembahan jugak ken ? kite nyanyi lagu kau ilham ku n tinggal kenangan kottt . haha . *nyanyok japp . ok , memang sedihnakmati time tuu , rasa macam pisah dengan form5 pulak :'( damn , aku sayang gile dekat korang .

idoloveyou babe <3 good luck exam bulan dua ni taw :)


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N