//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



annoying

3petitspointsmagazine » Gloria Marigo
aku ta pernah lupakan kau n aku hargai ape yang kau buat untuk aku selama ni . dan tolong jangan mengungkit or lupakan aku macam tuu je , kau tao ape perasaan aku ? aku cukupcuckup terasa . SUMPAH ! kau lupakan aku macam tuu je , memang teramat menyakitkan hati la bodoh . cuba fikir siket perasaan orang . 
Facebook
syie , thanx pasal jawatan tuu . sorry , aku memang gedik , siketsiket menangys , TOLONG jangan terasa dengan aku , aku ta kesah pasal jawatan tuu . aku ta tao kenapa dengan aku , menangys ta tentu pasal , sorry , aku memang kawan ta gune , patot bagi support dekat kau , tapi ....... tah laaa . sorry syie n thanx :)


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N