//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



bomba

Lene Johannesen - Part 2
kadet bomba bersatuu <3 good luck untok ahad ni , sabtu tido sekolah . benda first aku fikir , *macam mana na mandy =.=' ok , aku ta de pengalaman tido dekat sekolah . hmm , ok jujur jela , aku teramat cuak na lawan kawad . ta sedia , ta de semangat , tah , aku ta tao kenapa , mungkin dah lama ta kawad dan kite selalu sangat maenmaen , aku try na serious , tapi tah . na marah korang pongg ta sampai hati . kadangkadang aku terlepas kata means aku termencarot dalam kawad . ok , mungkin mulut aku jahat sebab time keb aku memang dilatih macam tuu , garang je , kene denda bagai . sorry >,< aku na yang perfect je , padahal kite satuu pasukan kan ,, kena terima satuu sama lain . good luck BOMBA <3 me love you <3



M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N