//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



new year

Feliz 2012. | Flickr – Compartilhamento de fotos!
2011 to 2012 
1995 until 2012 . alhamdulillah aku masih hidop :)
dan dalam proses untuk cari diri sendiri . kadangkadang kite memang buat silap , tapi kalau dah banyak kali , ituu bukan silap . ia memang disengajakan rite ? so , i'm try to be better <3 with my new best friend :) ok atikah <3 ,, try to do well for SPM :) azam tahun baru 
> na study untuk hard tok SPM
>banggakan ma abah <3
>ta na masok campor hal rumah tangga orang :P
>ta na layan KAU dah 
yangg laen aku fikirkan dulu :DD
BILDER-R (kaets)
kau , yana :) thanx keep my secret <3 anis , kau banyak membantu aku selama ni :') anis , salma , muniera ,, korang pongg sama . pija , kau selalu faham aku :_) myraa , relax babe <3 all of us take care of u :) 
relaxpls.com - relax for a change, you deserve it
caer , kadir , eyka , aiena , , husna , dinie , idros :""") aku sayang gile babeng dekat korang . thanx tok selama ni . syie , aisyah , oly n FBI laen , hope kite semua success ok :) aku harap kite boleh buat yang terbaek . korang memang terbaek => kawan terbaek , family terbaek , group terbaek . SPM candidate <3 i accept this <3


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N