//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



privacy


act aku rasa dah takperlukan dia but sometimes rasa macam rindu sangat . haaaaaaaaaaaaaaaaa , why must like that . dia punn nampak macam tak sayang aku je sekarang . nyenyenye . 
one more things , aku dah rasa macam aku benci someone again . it's so serious . aku dah elak untuk benci dia but entahlah . aku takmampu . setan hasut . ya allah , apa semua ni , sebab kan someone yang aku sayang , boleh buat aku benci orang lain . dia takbuat salah dekat aku but aku suka fikir lain . hmm , sorry thenn . aku harap kau faham perasaan aku . bila orang yang kite sayang dah tak rapat dengan kite mesti something weird kannnnn dan otak punn fikir lain . kite manusia , semua perasaan sama . jelous , sakit hati , dengki , sedih . kau boleh fikir sendiri semua tuu . kbye .



M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N