//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



start from 2013 ..................


hey there , assalamualaikum .
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , lama giloss wa tak sentuh blog ni . start 2013 . hakhak . takde masa ohh , so esok wa cuti dan malam ni nak habiskan masa dengan menaip , haha . 
________________________________________________________________________________
firstly , happy new year :P sungguh lambat kan , hehe . semoga 2013 more better than 2012 . insyaallah . since 6.12.2012 pukul 10 pagi , aku dah jadi orang awam , k how sweet . lepas paper LK jeritt macam orang gila , maklumlah dah merdeka kan . but now ? sumpah , aku rindu gila dekat sekolah . jadi budak sekolah , pakai baju sekolah , ada cikgucikgu bimbing , ada kawankawan sekeliling , ada junior , ada senior . aku tahu bukan aku sorang je rindu semua tuu , korang pun kann ? :'( 

hari rabu lepas 16januari kot , aku pergi sekolah dengan eyka , rashidah n atikah idros amik markah koko . on the road kiteorang nak pergi sekolah , mestilah lalu hostelkan ? time lalu tuu rasa macam something , rindu mungkin :( then ada junior nampak kiteorang , dia pun panggillah kawankawan dia just untuk buat lambaian je . kwajakk , haha . nampak ice blended atas tuu ? act , kiteorang tak plan pun nak beli benda tuu . entah tetibaa je eyka pergi rumah makcik tuu , follow jela . hmm , rindu nyot air tuu . 
bila dah sampai sekolah semua malu nak masuk , macam !@#^&* haha . eyka lah heroin kami , eceh . bila dah sampai depan pejabat semua duduk je , taktahu nak buat apa . hakhak . rindu gilosssssssss ~ then juniorjunior pun tegur salam bagai , sedih tengok fadol ;'/ dia nak nangis peluk kite . haaaaaaaa , then kiteorang jumpa cikgu eza , puan shuzima , puan masliza , ustazah rohana , ustazah rukiah , ustaz hamdi , cikgu firdaus , cikgu intan , puan rubiah , ustazah roslina , cikgu azila . k dah tak ingat . ramai sangat -,- time nak jumpa ustazah rukiah ken , budak 4amal cakap cenni , "ustazah , senior tahun lepas datang" then aku rasa macam (*&^ entah la , terasa kot . haha , gapogapolahh . 
borakborak sakan dengan ustazah rukiah then dia cakap yang dia rindu 5amal tahun lepas :( dia asyik tersasul panggil nama budakbudak 5amal je dekat kelas lain , how sweet umi itewwww . then ustazah belanja makan , alhamdulillah , terima kasih ustazah :) ohh yaa , one more thing , aku jumpa batrisyia , ingatkan dia happy aku datang . tetiba menangis , adoyy emo minachi tuu . wa sempat bagi coklat then dia nangis , acano la dia tuu . dah masuk bomba punnn jiwa tak kental lagyyy . hakhak . 

hmm , sumpah rindu sekolah , hostel . bila ada dekat tempat tuu rasa macam nak habes sekolah cepat -.- manusiamanusia . 
since jadi orang awam , aku dah kerja dekat office plaza permata , yaaaaaaaaa , kau tak pernah dengar pun :P so bored tahuuuuu -.- kerja aku taip data , susun fail , sorted kertas ikut nombor yang beribu tuu , sumpah penat , banyak gila kerja . lunch pun makan roti je coz fikirkan kerjakerja tuu . know what , aku lagy rela belajar sampai petang dari bekerja . taksangka sepenat tuu kerja . mulamula dengar pasal gaji , semangat giloss aku . almaklumla , aku ni mata duitan kan ? then bila dah kerja ? hmm , taklarat aku . duduk je -.- 
but kerja tuu perlukan orang sampai bulan dua je , so start bulan tiga , waa dah jadi penganggur balik , hakhak . bulan tiga tunggu result . 
then plkn ? lewls , aku dah takde semangat nak pergi plkn -.- siyess ~ mulamula dapat duluu , woaah , sumpah happy excited . ingatkan dapat yang first . hmm , budak kelas aku sorang pun takpergi plkn lagyy . mungkin allah dah aturkan yang terbaik untuk kite kann , kite je yang taktahu . so just wait and see . insyaallah , 2013 will be new best year for me :) kbye , assalamualaikum .

Labels:



M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N