//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



holiday

 Victoria RAWWH!!♥
assalamualaikum . this holiday , banyak habeskan masa dengan study *bukan kehendak diri , tapi tuisyen , kelas tambahan bagai . memang busy , ma ayah aku balek kg pongg aku ta ikot , terpaksa tumpang umah hajar 4hari .  
 
 
sabtu : datang sekolah , bawak beg besar , then ade kelas sejarah + kelas maju :) dekat bilik seroja . woaahhh , bukan maen na tinggi . then BI , memang sejak azali aku memang ta suke BI , so aku bosan+mengantok time tuuu . sobie , batrisyia *thanx text time tuuu . dapat tahan mata :DD petang tuu balik naek tren dengan bawak beg guni tuu :DD tunggu dekat bus stop , then ade mamat naek motor tanya hajar dekat mana keramat mall , 2minit lepas tuu ade orang naek kete tanya soalan sama . deyyy  ta de GPS k ? pakai dah smart , kete punyaa cantik , sekali bukak tingkap tanya orang , APTB laaa~ bile ma haja dah sampai pegi rumah aunty dye tengok opah dye sakit . btw , opah dye suroh aku gelak perlahan siket . adoi , terasa babe . 
 
 
 
ahad : pagi bangon pegi tuisyen IS , pfft . until 1.30 . then aku kene tunggu haja habes kelas sejarah pukul 3 . that time , aku , dinie , sue n tata jalanjalan keliling IS tuuu . pegi kedai alat tulis laaa , akuarium laaa , kedai hadiah laaa . aku suka gile satu kedai dekat situu . pfft . cantik <3 dah pukul 3 tuuu , kiteorang balek umah haja then sleeping beauty together <3 penat gila . malam tuu jugak aku n haja jalanjalan pegi rumah dinie . woot , cantik rumah dye . ma dye offer makan , aku dengan ta malu nyaaa bangon dok kat meja makan tuuu :DD
 
 
isnin : bangon pagi pegi kelas tambahan dekat sekolah . banyak tragedi waktuu hari ni . time pagi tuu pegi naek tren , 7kali tren lalu , tren yang ke7 baru boleh masok , YA ALLAH , memang rasa na maki orang je time tuuu . sampai sekolah dalam kul 8.30 . haha , suke hati aku je . petang tuuu ade kawad bomba . memang siket laa ken yang datang . ramai ta de mood time tuu . orang laen boleh datang , korang senang lenang ta datang , tampar kanggg . lepas habis kawad , tunggu KRS habes kawad jap *eceh , semata mata* then teros balek rumah haja , husnabardan pongg ikot .  petang tuuu , terpaksa naek bas dari ampang park . pakcik bas tuu mintak kaki je dari aku . gatalnakmati . maenmaen kaki laa , mintak air siket laa , heyy , ta de anak bini k dekat rumah nak kacaukacau orang , sepak lajulaju kang . kesian husnaa :/ btw , petang tuu jugak aku gadoh dengan mokk akuu , pfft . dan petang tuu jugakk laaa kene angkat gas bagai :DD malam tuu plan na makan burger , SUMPAH teringin gile time tuuu . so ajak laa dinie sekali . hawapendek tuu pongg ikott . time jalanjalan 5orang , tetibe ade orang hidu gam kata "awak semua cantik" wtf , husnaa dah macam pelesit dah jalan . kiteorang steady lagy . eceh *menipuu . kiteorang semua masok 7e , na selamatkan diri laa konon . bile tengok luar dye ade lagy . sumpah cuak . kakak 7e tuu kata dye ta kacau orang . dahh tuuu asal orang tuu ikot kiteorang . pfft . mamat tuu ta nampak selekeh cume dye menyeramkan :O blablablablabla , kami sampai ke kedai burger dengan selamat :) time takottakot cenggini , una n aku boleh pulak berselera na makan oblong . sementara tunggu burger sume siap , kiteorang pegi tutti frutti , snap pix bagai . haha . memang boleh kurus aku dok umah hajar . berjalan je .
 
selasa : bangon pagi siapkan beg pegi sekolah . tren yang ke7 baruu boleh masok . ituu biadap namanyaaa :DD penat tunggu tiaptiap pagi . sumpah , aku baru rasa penduduk malaysia ramai :) that day ade kawad jugakk . so , petang tuu pegi maen bowling dengan family n balek umah :) 
 
 
 

 
 
*nothing to explain*
the end :)


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N