//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



8.2.2012

Just A Moment
assalamualaikum . 8.2.2012 bersamaan hari rabu . tarikh tuu sir tan bersara . jujur laa , aku memang menangys waktuu tuu , yea , aku sedar aku banyak buat salah dekat sir , aku tao semua tuu . time form4 tahun lepas kan , bile sir cakap hi-5 , aku balas ta halal sir . ok , memang biadap kan ? aku tao tuu . duluu , kalau sir na check keje addmath , aku lary duduk dengan hajar n farah . aku engat lagy , waktuu tuu sepatotnya masa sir , bile sir masok je , semua tengah tido . kalau aku jadik sir , memang aku marah , tapi sir diam je . aku engat lagy , bile sir mintak buku addmath , mesty ta cukup . mesty ada yang ta hantar . aku engat lagy sir pernah tangkap gambar kelas dengan kiteorang coz ganty ken ustzh rukiah . aku engat lagy bile dah habes exam , time sir bagi result , senang nak kire orang yang lulus , susah nak kire orang yang gagal . aku engat lagy , waktuu kelas sir tan , aku suka makan , borak dengan atip . damn , jahat nyaa aku . sir , thanx hari tuu mention nama 5amal <3 kami terharu :') sir engat kiteorang lagy walaupun kiteorang ta berapa na dengar cakap sir . sir , kiteorang mintak maaf kalau ade buat salah , buat sir terasa , buat sir saket hati , buat sir sedih . maafkan kami sir . sir memang cikgu terhebat , cuma kami yang ta dengar kata sir selama ni . so sorry sir . kami merindui sir <3 thanx for being our addmath teacher <3 we love u sir <3 












us <3 kadet bomba bersatuu 


















sir <3 we love u :')


this is our last memory <3 HI-5 



M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N