//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



for them .

heyyo , assalamualaikum :) semalam on instagram and aku shock gila kott . eyka dah dapat surat plkn dekat sepang . ohhhh my gosssssssssh . eyka dah dapat , aina dah dapat . aku tah bila . dulu semangat jee -.- haaaaaaaaaaaa , lepas ni tak boleh dah nak keluar dengan eyka . lewlss ~ aku baru nak plan macammacam . cisssss . bulan tujuh baru eyka balik . huaaa :( sedih waa . selalu eyka datang rumah then hang samasama . lepas ni takde dah nak keluar samasama . k eyka , take care yee . next week time result bawa aku punya perfume tuuu . aku sayang perfume tuuu . hahahaha . 






this picture > our siblings ~ k , miss you both :') adikberadik terhebat . daddy dengan mummy kite sentiasa busy . so kite banyak spent time samasama pergi oversea bagai . hakhak . *pengaruh farah*
take care eyka , lebiuuuuuuuu . habiskan sisasisa masa kau sebelum pergi plkn dengan tengok runningman . haha . kau akan rindu runningman nanti , trust me babe :P 

aina punn take care yee . sorry cannot buat latihan motor tuu samasama . ingat dulu kite kata nak jadi ustazah kalau dapat plkn . hohoho . jangan lupa kiteorang :') jagakan eyka , takut kena buli pulak nanti . hakhak . lebiuuuuuuuuuuuuuu aina . 
___________________________________________________________________________
kbye , assalamualaikum .





M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N