//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



WE CREATED MEMORY


Facebook
assalamualaikum
selama mana aku hidup di asrama puteri wilayah tuuu , banyak kenangan dengan dormA yang aku engat sampai sekarang . errr , form4 . fifah , ayuni , anisah , ainin , syakirah  . engat tak duluu kite hampir bermusuh tanpa alasan yang  munasabah ? terlalu ikotkan kepala batch sendiri ken duluu . yeaaa , kite terlalu kebudak-budakan . but now semua dah matang , boleh fikir sendiri mana yang baik :) n good luck for pengawas ekk , tahniah , untunglah limalima dapat jadik pengawas :) ayuni , i'm watching you xD ehh , form3 , ayu , myra , nina , halimah , echazul , syera , kero . engat tak before cuty ekk ? akak ada marahmarah korang ? i'm so sorry , bukan niat akak nak maki korang or pape jelaa . akak just jalankan tanggungjawab akak je , but now korang difference gile , korang dah laen . bagos la , atleast ada perubahan dan korang tak benci akak macam mana kawankawan korang yang laen tuu benci akak sampai block akak dari fesbuuuuk tuu :) form2 , ibtisam , hanin , najat , edani , azlin . korang amatlah baek , siyess , tak banyak menyakitkan hati orang , ib , thanx for everything yangg <3 eceh , kau banyak tolong akak , pasal locker , duit , buku , entah ahh banyak benda yang akak suruh kau buat . kau tak pernah mengelak . thanx ib :) form1 . fai , wawa , wiwi , syasya , titi , alya . once again fai n wawa , akak mintak maaf sebab maki korang hari tuu dekat bilik gerakan pasal pengawas tuu . dah lama sangat orang pendam . lepas ni jangan buat centuu lagy :)
dah , stop ungkit bendabenda lamaa :) now ceritaa pasal semalam -_______-
seperti mana yang telah termaktub dalam rancangan , 8.7.2012 ada jamuan dormA di wangsawalk mall from 10am until 2.30pm . pagi tuu main bowling , time tuuu dinie n yana datang xD mereka bagi saya gulagula kapas pink yang omey tuuu <3 thanx a'lot babe :) then makanmakan dekat popeye . act , taktao nak cerita apa , tapi memang bestnakmati <3 agak kecewa jugak , ada tigaorang yang tak datang -,- forget it , semua ada hal masingmasing . btw , pasal hadiah form5 tuu , takpelah , tak kesah , jangan bandingkan dengan dorm laen , korang dah bagi yang terbaek , thanx a'lot form4 :) korang sweet sangat :') just look for the picture <3
syie & myra
wangsawalk bowling mall
ayu & halimah
nina , halimah & me :)
halimah & me
nur amyra zailan ;* thanx for everything :) as long i know you , i love you :*
tengokkkkk ! aisyah azhar punya markah xD walaupun 81 jeh , atleast menang dalam group rite xD faaaaa , hebatkan akak ? xP
____________________________________________________________________________
party time :)















______________________________________________________________________________
jaga relay kitesemuaaa :) dormA tak pernah berpecah belah :) dorm kite hebat kan <3 






    





to form5 :) husnabardan , rashidahroslan , aisyahsaleh , aidawani . thanx for being dormmates for 4years :) walaupun kite kadangkadang jeh rapat tapi semalam nampak happy gilak . thanx kadangkadang dengar masalah aku , share masalah dengan aku , simpan rahsia aku n for everything . aku amatlah sayang korang :) btw , aku nak mintak maaf kalau ada buat korang terasa , terkilan , sakit hati , or pape je , aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki :) semogaa kite berjaya samasama dalam SPM macam kakak senior dorm kite duluuu :)
___________________________________________________________________________
syie , nina , pija . seronok + penat berjalan . errr , syie , kau amatlah buat lawak . haha . btw , pija , thanx for everything , teman aku bagai :) terima kasih daun keladi adek manis <3

*dan , dia lagy gemok dari sayaaaaa kan xD #aku selekeh -,- penat ikot syie berjalan jeh xD n raziqin , aku mintakmaaf kalau ada buat kau terasa semalam n sebelumsebelum ni ok ? so sorry kawan :)
this for the last yesterday <3 thanx youu :)








M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N