//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



you make me disappointed


♥
assalamualaikum :') 
aku tak tao kenapa dengan aku . aku terlalu kecewa dengan kau . ta sangka kau cenggini . u know , kau macam bagi harapan dekat aku , tao tao kau cenggini . sakit hati kau tao . mungkin kau nak balas balek ken ape yang aku pernah buat dekat kau tahun lepas ? pfft , aku menyesal gile ape yang aku pernah buat dekat kau selama ni . k , aku tao kau kecewa gile time tuuuu , aku ta de niat nak buat kau kecewa cenggituuu . aku mintak maaf kalau kau terasa dengan aku selama mana kite kenal ni . now aku dah rasa ape yang patot aku rasa n ape yang kau pernah rasa . tuu sebab k kau layan aku tiap masa ? then sakitkan hati aku . terima kasih banyakbanyak keyh :/ aku hargai semua tuuuu . 
__________________________________________________________________


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N