//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



friendship

And I know her heart is beating, and I know that I am dead
assalamualaikum . act , ta de bende na post . tapi carik jugak tajok . 
tadi nurul ade post something dekat wall :-
nurul , thanx anggap aku kawan baek kau selama ni . aku care pasal kau , itu dah cukup membuktikan yang kau kawan baek aku :) haha , sampai ayah kau cakap centuu , kelakar la pulak :D kau jangan sedih sebab bendebende ta penting . SPM tahun ni . ite belajar samasama :) jangan engat mamat tuu dah . jangan na berahsia dengan aku , kang aku tombok muka kau baru tao . ok ? kau pongg selalu dengar problem aku , nasihat aku n pelbagai laaaa . thanx :)
gambar terbaruuu FBI . terima kasih untuk segalagalanyaaaa <3 korang kawan aku sampai mati . tahun ni tahun terakhir kite . semoga kite tinggalkan kenangan yang akan orang engat sampai bilabila :) good luck FBI :) korang terhebat :') tanpa korang aku ta jadi orang sekarang :')

kero , good luck kawad rabu ni . jangan na menangys je , semua perkataan keluar dari mulut kau -,- pft . aku yang kene . jangan nak sakit sangat :D ilysm my married xD
kadet polis , KRS , good luck kawad .dinie , yana , kero , tata n the other else :) aqilla , caer , semoga jadik KP terbaek lagy :) kami doakan kalian berjaya . buat yang terbaek . jangan stress sangat . kbye :)


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N