//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



t o d a y

hari ini :-
bangon pagi , bersiap untuk ke tuisyen *IS* kelas physics . atoto , cikgu ahmad merapu gile pasal mirror . deyyy , buat aku cuak nak balek hostel . APTB . lepas habis kelas *pukul 12tengah hari , naek tren pegi SRI RAMPAI , 70sen jee . gahgah . pegi WW , makan di food court , bahhh , mahal gile nasi ayam *5.30sen , minum air mineral je *1.30sen . doii . kemudian maen bowling . fuuu , seronok gilak maen bowling :DD menang taw <3 tepok tangan sikett :) 
*ta kabur ken ? nampak ta yang *scha tuuu ? haha , hebat kan ? 4strike woot <3
habis maen bowling , solat . dan kemudian singgah carefour , untuk penuhi permintaan caer n alia . nak beli beg dan baju . sungguh penat berjalan , berlari dan gelak ketawa bagai , gerak balik pegi WW . dalam perjalanan nak balik , ade mamat gatal ni , bagi aina browser , dah la memilih :P hey kadewalle , siap tinggalkan number lagi . doii , kawan aku tak layan orang macam kau . taktik kotor je , puihh :O kan aiena ? haha . tepat 5petang balik :)
hai engaged >,<
aiena :)
kawan bebeh
kami :3
burok la bodoh
ni number mamat tuuu 0173877167 bhahaha , amekamek cepat :DD
smile babe :)
lebiuu <3
haii awok
wootwoot
engaged wuutt
hai anis atiqah
happy bufday <3

* sorry , gambar banyak dekat kamera sabrina :) laen kali aku post laa #kalau la aku rajin . deyy , aku gile sayang dekat korang , aiena , caer , kadir , sabrina , nurul , alya , mutiara , intan . hey kadewalle <3




M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N