//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



sabar itu indah


Study :( | Flickr – Chia sẻ ảnh!
#assalamualaikum#
heyy , ayunnie , myrazailan , thanx for everything . membebel sepanjang masa , jyeaahh , aku beruntung masih boleh bersabarkan ? hebat gituu lorhh aku <3 dah , dye boleh hidup tanpa aku , wahwah , senang je kan . nevermine . ta kesah pongggg . #eceh . 
aku seronok gituu tuisyen . yelaa study saatsaat akhir kan ? seronok laa . esok ada kelas addmath :DD SPM , penentu masa depan , ilmu tuu penting , cari laki yang ta berape na pandai *senang na control . banyak kan ilmu aku dapat :DD   terima kasih  <3
amyrazailan -->study hard gituu tok PMR . jangan jadi macam akak . try your best . akak support awak dari belakang , awak pon support kite jugak <3
307012_267418276614332_209615125727981_889117_2037407840_n_large
*comel kan dye , aku tahu tuu <3 youngmin.
I Love You. :) | Flickr - Photo Sharing!
#created to :eykaa , dinie <3 kite buat post yang sama gituu . wahh . suka benar aku . berharap dye terasa kan ? pelbagai je perangai . benda kecik pon na jeles gituu . ok , foine , dye kan hot :))
*penatt , byeee*


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N