//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



2 0 1 2

mesti korang dah tao kenn pasal jadual untuk tahun depan , aku ni lapok sikett . aku tao pon dari dinie tadi , time tuisyen chemistry yang amatt membosankan . aku ta dengar pape pon , dua jam dalam kelas , aku sempat text dengan fakihin , text dengan anis , text dengan amyra . nampak sangat ta belaja . terima kasih layan aku tadi <3 story pasal jadual balik . jadual selalu tukar ken kadangkadang , so ta payah na yakin sangat la ken jadual ni . LJ ta de lagi .
kabur ekk ? kesah ape aku :DD yang merah tuu untuk 5amal 2012 :)) kite ok ? dekat cikgu eza punya pix pongg kabur sihh .
 tahun depan kite belaja molek sikett :) jangan tidur dalam kelas , jangan maenmaen , kacau orang bagai . bergadoh pon ta na ! ta suka . tahun depan tahun last skolah , kite happyhappy keyhh . lupakan benda yang lama , belajar siket kenal erti maaf taww 
FBI , iloveyou <3 



M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N