//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



dorm A ♥

*keyh korang ! seriously rindu korang*
engat tak ni kek dorm kite? atototo . thanx amyrazailan .
firstly na cakap thanx bagi kerjasama selama aku jadi KD dorm A . *even aku selalu busy*
korang dah macam family aku , so korang memang penting dalam hidup aku .
sorry kalau ade yang tak suka aku time aku pegang jawatan tuu . ye , aku memang tak layak . aku sedar siape aku .
aku just jalankan tanggungjawab aku n aku rasa aku dah buat yang terbaek . 
sorry kalau ade yang tak puas hati .
aku tak reti sangat na jaga keamanan dorm .
untuk form4 dorm A : husna , rashidah , aisyah n aidawani . 
thanx banyak tolong aku settle kan hal dorm *walaupun bende remehtemeh*
aku tak bijak mana na settle kan semua bende tuu sendiri .
i mean masalah dorm tak kan selesai kalau korang tak tolong aku . mungkin aku ni agak besar kepala *na kene ikot cara aku je* keyh aku terok #sorry#
apepon thanx banyakbanyak :))
to form5 dorm : kak syifaa , kak nadz n kak laila .
see this , awalawal tuu memang kite tak rapat rite ?
tapi tak bermakna kite tak boleh na rapat kan ? kite bersyukur sangat dapat kakak dorm macam ni , seriously happening je dorm .
kite bangga bile ade orang cakap *untunglah kakak dorm korang sporting *untunglah dorm A macam family *untunglah dorm A ituini .
totally rasa bangga :DD gahgah .
terima kasih banyak bagi tunjuk ajar , nasihat kat kteorang semua .
sumpah , tak sanggup na berpisah dengan kakak dorm A :'(
kakak dorm saya hebat :)) 
form1 , form2 n form3 : korang tolong jaga dorm lepas ni . mungkin akak nampak macam tak suka korang tapi korang adekadek dorm akak . seterok mana pon korang , korang tetap adekadek dorm akak . korang tak suka cara akak ? hmm , it's up to you . akak dah try buat yang terbaek tok dorm .
jaga perangai lepas ni , akak bukan jaga korang dah . 

dahlaa , aku memang dah banyak merapu . since semalam lagi . btw , goodluck form5 , doakan kiteorang na SPM TAHUN 2012 N form3 PMR 2012dorm A , KORANG TERHEBAT . THANX TOK SEGALAGALANYA . maaf kalau ade buat salah or buat korang terasa *tok kesedaran korang jugak* sayang korang :')

*sekian terima kasih* :DD


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N