//AsyhAzhrッ ッ ッ ッ ッ


Heyyo !

ッ Assalamualaikum

Diary About Links

Back to past ッ



28.7.2011

malam uhh kan kiteorang ade program , yang nangisnangis uhh . dyeorang bagi partner , mulamula aku dapat hajar sarip , bile tuka balik , aku dapat farzana f2 , dye story masalah dye kat aku , aku dengar jea , pas uhh aku pulak yang cite . so , dye tao problem aku , aku tao problem dye . pas uhh kak wani bawak aku jumpe husna , aku mnx maaf kat husna , then kteorang cari aisyahsaleh , aku mnx maap kat aisyah . thanx sya maapkan aku , aku sayang kau . pas uhh f4 meet f4 . so sweet , kak mai bawak kteorang gi bilik tv , time uhh aku terjatoh longkang , sumpah sakit kaki aku . huuhhh . sedih maa . pas da dok dalam bilik tv , kak mai soh bincang , tapi kiteorang da settle sume ary uhh . btw , thanx a'lot kak mai , caring pasal kiteorang . sebelom kuar uhh ade rocall , time uhh aku meet kak nasibah , mnx maap kat dey , yeaa dye mentor aku . aww , sweet ta ? ahakss~ kak nasibah , thanx 4everything . akak mentor terbaek :)) ikhlas dari lubok hati ni . hehe . time rocall uhh , cgu cakapcakap . then da abis rocall . malam uhh aku lepak nan hafizah , aku story mory nan dye sampai kul satu . adoyai , penat ! malam uhh tido nan tenang :)) saya nurul aisyah , na minx maap kalau ade buat salah . saya sayang student PW , sumpah sayang . kite bukak buku baru k ? f1 f2 f3 f4 f5 , ilysm :'))


M A S A . L A M P A U | M A S A . D E P A N